دیروزو امروز

دنیای من اینه

 دیروز و فردا هر دو نامردند ...!

دیروز با خاطراتش
و
فردا با وعده هایش ...
مرا فریب دادند
تا
نفهمم امروزم چگونه گذشت...
http://eshghemanblog.persiangig.com/image/aks20.jpg
 

 



نظرات شما عزیزان:

ANGEL
ساعت12:23---6 مهر 1391
سلام لیلی جون باحالی از خودته خواهر
قسمت اول وبت خیلی جالب بود و البته تک
توی هیچ وبی ندیده بودم
بازم بهم سر بزن خوشحالم کردی عزیزم


مرد بارانی
ساعت12:35---4 مهر 1391
باران قصیده واری

-غمناک -

آغاز کرده بود.

می خواند و باز می خواند

بغض هزار ساله دردش را انگار می گشود.

اندوه زاست زاری خاموش!

نا گفتنی است... اینهمه غم؟!

نا شنیدنی است!

پرسیدم این نوای حزین در عزای کیست؟

گفتند اگر تو نیز

از اوج بنگری

خواهی هزار بار از و تلخ تر گریست


نفس
ساعت21:28---3 مهر 1391
نکردم من دراین دنیاگناهی فقط کردم به چشمانت نگاهی گناه من اگرشدنگاهی مجازاتم بکن هرطورکه خواهی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 2 مهر 1398برچسب:,ساعت11:17توسط دوره گرد | |